Selam kızlar Şuan 32 haftamdayım ve neredeyse 20li haftalarımın başından beri süt geliyor ama şu 2 gündür aşırı geliyor sütyenimin içindeki süngere kadar ıslanıyor uykumdan ıslaklık hissine uyanıyorum bu arada 2 3 gündür erken doğum riskim olduğunu öğrendim ciğer geliştirici iğne oldum sıksık olmasada ara sıra gelen sancım oluyor acaba bu kadar süt gelişini omu yapıyor hep akardı ama hiç böyle akmazdı