Makbule_199110 Meltem123456 hayırlı ugurlu olsun bende 4.kizima hamileyim 38 haftamdayim bizde Sena ismini koyacağız insallah carsamba günü kucağıma alacağım Allah izin verirse
Aylaninannesi123 Meltem123456 Çok zarif ve güzel bir isim kızım olsaydı düşündüğüm isimlerden biriydi. Benim için de çok kıymetli bi meleğin ismiydi rabbim adıyla yaşatsın
Prenseslerim_ Meltem123456 ben begeniyorum Defnne ismini ama kökeni yunancaymis ondan istemedim .kökeni önemlimi isimlerde acaba?