Hopem kaçıncı haftadasını bilmiyorum ama benim öğrendikten bir hafta sonra ağrılarım vardı şiddetli ama aldırış etmedim sonra lekelenme oldu doktora gittim ağrılar normal değil özellikle lekelenmeyle oluyorsa riskli dedi düşük tehlikesi var dedi progestan ilaç yazdı bir kaç gün sonra lekelenme kanamaya döndü hemen acile gittim baktılar birşey yok dediler çok dikkat etmen gerekiyo hiç yataktan kalkma dedi doktor ağır kaldırma dedi