seyma_41 18 haftalık hamileyim bir anda sebepsiz yere nefes alamıyormuş gibi oldum. Hamilelikten kaynaklı mı acaba böyle bir sıkıntı yaşayan var mı hamileliğinde
Musel seyma_41 bendede oluyor arada bir nefes alamıyorum kalbim sıkışıyor derin derin nefes almak istiyorum neden bilmiyorum ama 10 dk sürüyor geçiyor
blackeagle seyma_41 evet ya bende de oluyor bı an nefes alamıyorum o an bı iş yapiyorsam hemen bırakıp kendimi koltuğa atıyorum 28 haftalığım sebebini hiç anlayamiyorum
Esraka seyma_41 bende de oldu ama şimdiki kadar çok değildi. Şu an 27. Haftadayım ve nefesim inanılmaz daralıyor. Çok zorlanıyorum bu konuda 🙈
Nisanurr00 seyma_41 Bende de oluyor bence normal durum 37+2 deyiz göğüs kafesim daralıyor bazen geceleri ama sonra geçiyor
seyma_41 Musel bugün ilk kez oldu. Soluğumun kesildiğini hissettim. Normalden daha fazla hareket ettim. Bir de rahim büyüdüğü için sanırım normal böyle olması. Yani umarım
epltkp Ben 19 haftalığım geçen hafta başladı burnum hep tıkandı zaten ama nefes darlığı yeni eklendi en çok yemek yerken zorlanıyorum
Gizembeyza seyma_41 bende de ilk aylardan itibaren başladı 38. Haftamdayım daha çok oluyo doktoruma söyledim hani normal doğumda sıkıntı olur mu diye olmaz dedi