Premsescik 10 haftalık oldum bu zamana kadar halsizlik uyku hali vardır bunlantı sayılı olmuşdu ama suan 1 haftadır yediğim yemekden bi süre sonra kusuyorum ne zaman gecer bu durum doktora desem bişey verirmi ilaç vs
eefkk Premsescik 9+1im 6. Haftadan beri bulantı ve kusma yaşıyordum ama kusma çok sık değildi nadirdi şu son birkaç gündür bende aynıyım ne yesem bir saat içinde çıkartıyorum yemek yemeye korkar oldum bana 7.haftada bulantı ilacı vermişti ama artık o da bi fayda etmiyor aksine daha çok midemi bulandırıyor isteyin size de bulantı ilacı yazar ve inşallah sizde işe yarar🙏🏻
Edakayhan Premsescik 13+5 deyim 4. Haftadan beri ne yesem çıkarıyorum yediğim seylerde çubuk kraker tost şuan 3 kilo verdim uyumadan 2 prilam içiyorum vücut alıştı artık işe yaramıyor 22 kasımda randevum var tekrar konuşacağım bittim artık sizede bol bol dua edeceğim hemen geçsin 😢 zor bir süreç
sevalll987 8+3 üm çok fena bulantım oluyor ne yesem çıkarıyorum onzyd diye bi ilaç kullanıyorum çok kötü olduğum zamanlarda serum takılıyor bir an önce geçse keşke :(