Canoo20 Kızlar 22 haftalık hamileyim evdekilere soruyorum sıcaklık iyi ama bana göre değil terliyorum biraz grip gibiyim de ama ateşim falan yok normal mi bu haftalar da sıcaklık basması
1prens1prenses_ Canoo20 Atletle yatıyorum üstüm örtü bile yok 24+5 haftalık hamileyim Yanıyor heryer bana🤣🤣🤣
ilknurr98 Canoo20 benim de 20. Haftayla birlikte başladı yatarken yorganı üstümden atıyorum eşim de hasta olucaksın diyo ama yok örtemiyorum üstümü 😂
Canoo20 1prens1prenses_ duyduğuma sevindim grip olunca acaba ateşim mi var diye bi an korkmadım değil 😇🙏🏻 Allah kolaylık versin hepimize sağlıkla kavuşalım inşallah Bebeklerimize 🙏🏻🥰