Kbragns33 Kızlar 36 haftalık hamileyim adet sancısı çekiyorum resmen sürekli sağa sola dönüyorum kasıklarımda baskı yapıyo ikinci gebelik erkek acile gitsemmiki yalancı sancımıdır
SedaNur76 Kbragns33 bende geçen aynısı oldu bir kaç saat sürdü tabi şiddetli değil di ama uytmayan bir ağrıydi sürekli takıp ettim sonra uyuya kalmışım sabah hiç birşeyim yoktu
Milabom Kbragns33 kesilmeyen bi ağrıysa git tabi ama ara ara oluyorsa yaşancı sancı endişelenmene gerek yok benim de var 36+2 yim
Happybabyyy0 Kbragns33 Son haftalarda çok normal bu ağrılar sancılar vücut kendini doğuma hazırlıyor. Ne zaman düzenli ve sürekli sancın ağrın olursa ozaman git bence bebek hareket ediyorsa endişelenme
M3007 Bende 36 haftalıgım benımde ara ara oluyor bazen gece oluyor elimi karnıma koyuyorum uyuya kalıyorum geçmiş oluyor ama devamlıysa gitmelisiniz