btl97 Merhabalar sevgili anne adayları, hepinize kolaylıklar diliyorum. 23. Haftamdayım, yoğun gaz sancısı çekiyorum doğum sancısı çeker gibi uykumdan uyanıyorum bir türlü çıkaramıyorum. Bu konuda bi önerisi olan var mı?
Bebekmert btl97 aynı postu dün bende açtım herkeste var bu haftalarda bu sorun ben bugün kuru kayısı kaynatıp içtim lavaboya çıkardı o rahatlattı biraz
melegim_0822 btl97 bende surekli aynı şeyi yaşıyorum o kadar kötü korkunç bı ağrı ki. Ayaklarıma çorap üzerine patik giyiyorum sırtıma da yelek yada hırka soğuk algınlığı aşırı gaz yapıyor bu dediklerimi yapın çok rahatlicaksiniz. Oturduğunuz zaman üzerinize bacaklariniza filan mutlaka pike gibi bişey örtün sıcak tutun kendinizi. Bide doktorum bana kabızlık için dupalak vermişti o da çok fazla gaz çıkarmada yardımcı oluyor
melegim_0822 btl97 bide mercimek çorbası ictigimde de mahvoluyorum çok gaz yapıyor ona da dikkat edin
ASE6154 btl97 ben ilk gebeliğimde çok araştırmıştım ve birşey okudum internette sırt üstü yatıp ayaklarınızı yukarı doğru uzatın biyere yaslayın öyle bekleyin diyordu 2 gebeliğimde de kurtarıcım oldu sezaryenden sonra o halimle hastane yatağında bile öyle yattım😊 umarım sizdede işe yarar
Bebekmert btl97 valla ilk gebeligimde yaşamadım bunda yaşıyorum salı günü randevum var doktora soracağım 1 haftadır mahfoldum bende
Emel5805 @“btl97”#p34650209 bünyeden bünyeye değişiyor maalesef baştan sona kadar çeken biriyim banada bamya yemeği ve incir fayda sağlıyordu
Brgmde btl97 bende bir ara öyleydim ama (doktoruna sormadan kesinlikle yapma) Bir subardağı suyun içine 1 çay kaşığı kimyon koydum onu içtim beni aşırırahattlattı
Ftmnnr btl97 rezene çayı kimyon da karıştırın azıcık bana çok iyi geliyor bı tane arkadaşım hediye etmişti bı markanın rezene çayıni kimyon katkılı yazıyor sallama değil ama varsa demleyin evde azıcık kimyonla karıştırın size de iyi gelir inşallah