Yaseminn69 Kızlar 37+5 günlüğüm bel ağrım hep vardı ama bu gün daha şiddetli birde bugün adet sancı gibi sancılarım vAr karnımın ici sırtım oyulacak gibi neden böyle oldum anlamadım ilk hamileliğim bir bilgiye sahip değilim.
Abakliseher Yaseminn69 bnde öyleyım bnde 37/5 im bu hafta kanala yerleşıyormuş bebek cnm haftaya biraz gecermiş normal yanı senedeki durumlar
Yaseminn69 Tubahmet akşama kadar vurdu geçti Dinledikçe geçti yatağa girince iyice artmaya başladı canim
Tubahmet Yaseminn69 bnce doğum başlamış😊 hayırlısıyla sağlıklı bi şekilde kucağınıza alırsınız inş dinlenin uyuyun sabah da bebişi görmeye inş😊
Kardii Benimde öyle fakat ben 30+3 günlüğüm daha doktorada gitmedim uyuşturuyor resmen ağrısı sancısı bebeğimde hareket ettikçe daha çok ağrıyor 😥😲
Yaseminn69 Kızlar sadece 1 cm açılmam var azcikda sancım eve gönderdi yine beklemedeyim hanfendinin ne zaman gönlü olursa