Sezeryan doğum yapalı 9 gün oldu ve dikişim yapıştırma ne zaman iyileşir normal hayatımda ki gibi hareket edemiyorum açılır patlama olur diye
Bebeğimi kucağıma emzirmeye aldığımda basınç oluyor dikiş yerine. Biraz pimpirikli biriyim canım tatlıdır acaba açılır mı patlar mı acır mı diye diye kastım kendimi. Yine üç beş iş yapıyorum ama yan yatmak istiyorum yatılır mı bilmiyorum sezeryanla ilgili nurdan okuduklarım kadar bilgi sahibiyim lütfen yardımcı olur musunuz rica etsem yanlış bi davranış sonucu ağrı sızı içinde çocuğumdan da uzak kalmak istemiyorum 😢