Bende öyleydim hiç bir hamilelik belirtisi yaşamadım . Herkes belirti ağrı sızı yaşarken ben hiç birşey yaşamadım hissetmedim . Her vücut kendine özel herkesin gebeliği ve süreci de kendine özel . Hatta doktoruma gidince hiç hamile gibi değilim dediğimde maşşallah de nazar değdireceksin demişti :) 🧿
Bunları kesinlikle kafanıza takmayın .