Çam sakurada normalde takipçiydim ancak geçen gün kadını sezeryan doğum yaptırmışlar dikişleri patlamış kadın feryat ediyordu sandalyede üst kata çıkardılar farklı bi kadında beni de mahvettiler sezeryan dikişlerim patladı vs dedi cafetaryada oturdum farklı bir hamile kanaması var diye gitmiş eve yollamışlar hastanede yatış vermeleri gerekiyormuş bebeği ölmüş karnında çok fazla şikayet duydum doğumu orada yapmaktan vazgeçtim bu arada aramaya çam Sakura yazın bir sürü şikayet var post açılmıştı daha önce bi okuyun onlarıda 🌸