Cigdembiyik kızımda benim 2 yaşındayken yemek seçmeye başlamıştı bazen de hiçbirşey yemiyordu gerçekten. Sevdiği şeylerden aman aç kalmasın diye yedirdim hep ama sonra yediği şeyler çok sınırlı olmaya başladı. Siz siz olun ne kadar yiyorsa o kadar herşeyden az az da olsa yedirin. Çünkü ben hata yaptım şuan peynir, zeytin, patates, ıspanak türevi yemekleri hiç yemiyor. Bide ben her sabah balık yağının jelibon şeklinde olanın ve pekmez vererek istahını açmıştım.