Gonccc Regle 3 gün kala testte silik çizgi çıktı kan verdim beta hcg 64 çıktı bugün regl günümdü doktora gittik doktor daha çok erken belli olmaz dedi bakmadı ama yine beta bakalım dedi bu sefer 225 çıktı sizce iyi mi yükselme hamilelik vardır değil mi
poyrazmom_ Gonccc gayet güzel yükselmiş 1500 üstü kese görünüyor kalp atışı duyana kadar doktorlar olumlu bir şey söylemiyorlar genelde ondan öyle demiştir
sweetmom_ Gonccc hamilelik vardir. Doktorun erken demesinin nedeni hem şuan ne kese görünür ne de bebek. Ayrıca (inşaAllah sağlıklı gebeliktir) şuan sağlıklı olup olmadığını da anlamaz doktorun. Betan 1000′i geçince keseyi görebilirsin 5000′i geçince bebeği görebilirsin. Hayırlısı olsun inşaAllah
Gonccc poyrazmom_ evet hiçbir şey söylemeyincede insan üzülüyor yaa inşallah bakalım perşembe bi daha gideceğim o zaman yükselir