melegim_0822 zuzuu34 şimdilik durdu hareketleri uzaninca başlıyor ama kasik ağrılarım devam ediyor içime de korku girdi doktora gitsem mi sizce
melegim_0822 Zhrn sancı çok siddetliymis de kasilmayi bilmiyorm nasıl bı his kasılma yani ne olunca kasılmış oluyoruz😅
Zhrn melegim_0822 valla onu bende bilmiyorum 😀 yani bende değişik bisey olmadı hic sadece ara ara bebek kendini bi tarafa topluyodu sert oluyodu o taraf. Eğer buysa nadiren yaşadım 😀
melegim_0822 Zhrn yattığım yerde asla rahat vermedi az önce bende yataktan çıktım koltukta oturuyorum şimdi ve aynı dediğiniz gibi kendini top gibi yaptı sağ üst köşeye girdi ve inanılmaz bı sancı girdi şimdi vajinama bıçak gibi saniyelik
melegim_0822 Zhrn sabaha kadar uyumadım. Doktora da gitmedim şimdi tekrar başladı yazdım doktoruma gel derse gidicem en azından sancı doğum sancısı mi ona baksınlar inanılmaz sancı giriyo vajinama ve bebeğin hareketleri çok kötü kasıyor beni nefesimi kesiyor
Zhrn melegim_0822 yalancı sancidır belki. Doğum sancısı kısa süreye düşerek devamlı olur. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸