Gözünüz aydın ☺️ çok mutlu oldum bu pozitif doğum hikayesine çünkü neredeyse birebir aynı şeyleri yaşamışız. 31+2 de sancılanarak hastaneye gittim ben de. 1cm açıklığım ve nst de sancılarım çıktığı için direk yatış verdiler. Yattığım süre zarfında nişanem de geldi hatta. Ciğer geliştirici iğneler, serumlar yapıldı sürekli. O zamanlar 33-34 leri görmek bile hayaldi şimdi 36+5 olduk bile Allah’a şükür. Artık bekliyoruz ne zaman isterse o zaman gelsin oğlumuz ❤️ Bi korkuttular bizi ama vakitlerini de beklediler en azından 🙈 Darısı başıma diyeyim bizim hikayemiz de böyle kolaylıkla sağlıkla ilerler inşallah ☺️