Prilam kullandım bana mısın demedi. En son zofer kullandım. Çok güçlü bir ilaç. Kemoterapi alan hastaların mide bulantısını engellemek için kullanılırmış. O bile fayda etmedi. Hep kustum yani. 20. Haftalarda kendilinden azaldı. Şuan 35 haftalığım sabahları hala kusuyorun