meryinthemood sukran_kyaa bugün çok mu ayakta kaldınız ya da yordunuz mu kendinizi acaba? Karnınızı hafif sallayıp dürtebilirsiniz bebişi ya da tatlı bir şeyler bol su içip solunuza uzanabilirsiniz
QueenMommy sukran_kyaa ilk gebeliğimde oğlumda fazla hareket etmiyordu çikolata yiyip kontrol ediyordum
sukran_kyaa QueenMommy çikolata yedim şu da içtim uzanıyorum şu an zaten ama hiçbir şekilde hareket yok bebek sağ tarafımda toplanmış gibi
sukran_kyaa meryinthemood hayır bugün hiç yormadim kendimi yemek dahi yapmadım bol bol dinlendim gündüz hareketleri vardı ama az gibiydi şimdi tamamen kesildi çikolata da yedim
Yektaruken meryinthemood sukran_kyaa çokkkkkkk geçmiş olsunnn bebeğin nasıl inllah ikinizde iyisinizdir 🙏🙏🙏
meryinthemood sukran_kyaa gün boyu hissetmediyseniz acile görünebilirsiniz bence en kısa zamanda çünkü benim doktorum hareketleri hissedemezsen gel dedi ben de 32 haftalığım
meryinthemood sukran_kyaa amacım korkutmak vs değil yanlış anlamayın biri aa bende de aynısı var der ama onun durumu farklıdır siz garantiye alın bence haber de edin olur mu
sukran_kyaa meryinthemood benim doktorum da dedi 3 gün önce kontrolüm vardı zaten ilk bebeğimi 30 haftalikken kaybettim bu da riskli geçiyor korkuyorum
sukran_kyaa meryinthemood yok anlıyorum daha önce yaşamış biri olarak zaten eşime haber verdim onun gelmesini bekliyorum şu an
meryinthemood sukran_kyaa korkmayın benim içime hiç kötü bir his gelmedi bazen bebişlerimiz yaramazlık yapabiliyorlar benim de uzun süre hissedemediğim çok oldu inşallah gittiğinizde size cik daa yapar 🐥
sukran_kyaa Tuba5252 yok benim bi hastalığım falan yok kalbi durmuştu doktorlar pihtilasmadan şüpheleniyor ama bunda kan sulandirici da kullanıyorum ztn
meryinthemood Jasmine2426 doktorum bana dürtebilirsin demisti hatta ultrasonda yüzünü göstersin diye öyle dürtüyor ki bebeği korkuyorum bir şey olacak diye😅😅
Cansuy41 Jasmine2426 evet bende 31 haftalık hamileyim elimde karnima bastiriyorum kontrol amaçlı ama kendi doktorumda ultrason aletiyle hafif bastırıyor bazen yüzünü görmek için tepişsin diye o yüzden sanmıyorum bir sakinca olacağını
GirlOnline sukran_kyaa Canım bazı haftalar bebeğin büyüme evresi oluyormuş ve uyuyorlarmış banada olmuştu 4,5 kez öksür ve biraz karnını salla 3,4 kez uyansın bide bol su iç bekle yine Hareket etmezse acile git için rahat ederr
Jasmine2426 sukran_kyaa uyuyordur belki yeride daraldı iyice bebeklerin o haftalarda gidince haber verin lütfen , umarım hersey yolundadır bende 31 haftalığım