Eldgrn aleynalina41 genelde Doktorlar yüksek bir yüzde vermeden söylemezler ama bir net gibiyse gördüğü bir yüzdelik verip söyleyebilirler. Ben 12+6 da öğrendim
Prensess33 aleynalina41 ilk kızımda devlette 11 haftada kemik yapısından söyledi doktorumuz ikinci kızımda özelde 12. Haftada
nurmltli61 aleynalina41 12.haftada öğrendim kız dediler 16. Haftada erkek dediler cinsiyeti tam öğrenmek için 12. Haftalar erken olabiliyor😂 alışveriş için detaylıyı bekliyorum değişir şeyiyle🤣
aleynalina41 Prensess33 kemik yapısı derken yani normal kadın doğum bölümü dmi jinekolog perinatoloji fln deil
Prensess33 aleynalina41 evet kadın doğum normal kontorlw gittigimde doktor direk dedi kemik yapısından kıza benziyor diye