Adenmom_ ben de rota ve menenjit yaptıracağım 21′inde 3 aylık oluyor, ikinci dozları da 5. ayda yapılacak. Bizim doktorumuz 3. ve 5. ayda yapalım demişti rota ve menenjiti. Ben de eczaneden kendim aldım, sağlık ocağı vuracak. 2. ay aşıları çok şükür biz ateş v.s. yaşamadık ya ama ben aşıdan sonra eve gelince calpol verdim bir kaşık, sağlık ocağındaki ebe öyle söylemişti belki de o mi etkili oldu ateş olmamasına bilemedim. Bir de bu rota ve menenjit aşıları baya pahalı 7.500tl tuttu aklınızda olsun hazilrikli olmak açısından ben küçük bir şok oldum eczanede 😂