Merhabalaar. 6 haftalık hamileyim. 7 kasımda hcg 7188 çıktı. 15 kasımda hcg 11589 çıktı. Artışı normal mi sizde. 13 kasımda doktor keseyi gördü ama kalp atışı için iki hafta sonra gel dedi. Daha önce düşük yaptığım için fazla takıyorum kafama. Aynı durumu yaşayanlar var mı