Yareenn evet canım ben 2 gün his etmedim doktora gittim herşey iyi dedi sen yorulunca hareketlerini his etmeyebilirsin dedi çok ayakta kalma dedi.Bide çikolata ye sola tarafa yat bebeğini his etmeye çalış eğer bi sonuç alamazsan doktora git sıvısıya bide kalp atışı bişeylere bakar ama en önemlisi hep iyi şeyler düşün canım allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🤲🏻👼🏻