Nuurr26 Kızlar 6+2 deyim. En son 4+5 de gitmiştim doktora çok erkenmiş ultrasonda kese görünmeyebilir dedi. Görünmedi beta baktı düzenli yükseliyor. Sizce ultrasona hem kese hem de kalp atışı için ne zaman gitmeliyim ? Sürekli gitmek istemiyorum.
beyzaakartal Nuurr26 ben ilk gittiğimde keseyi gördük bebeği görmek kalp atışını duymak için 10 gün sonra gelin dedi doktor 10 gün sonra gittiğimizde de bebeği gördük kalp atışını duyduk 6+1 gözüküyor şu an ultrasonda bebek dedi eğer geç döllenme değilse çok beklemenize gerek yok bence benim geç döllenme olmuş
Esra1999 Nuurr26 8. Haftada gidin bence sonrasında zaten bi sorun olmadığı sürece 4 haftada bir gidersiniz
12betul En uygun 7. Hafta ama geç döllenme ise kalp atışını 1 hafta daha geç duyabilirsiniz aslında 10. Haftaya kadar zamanı var . Şuan kesesi bellidir zaten
12betul Nuurr26 bende tam 7. Haftada duydum kalp atışını o zaman gidin daha iyi olur . Ne demek sağlıkla gelsin bebişler inşallah