Ben hamileligimin başından beri aşırı sinirliyim normalde asla öyle bı insan değildim gayet neşeli mtlu insanları güldüren eğlendren bı yapiya sahipken şuan insan görmek bile istmyorum.hrkesi bogasim geliyor heleeki 39 hftya grcem dha doğurmadin mi dye soruyolar ya allahimmmmmm cildrmalkk sanki benim elimdeeeee 🤷🤷🤷🤷