Seymabalkara Kasılmalarım çok karnım da çok sertleşti herkes doğuma az kalmış gibi hazırlıklı ol diyor. Doktorumla konusmadim ama erken doğum riskim var 32. hafta doğum yapan var mı süreçle ilgili bilgi verebilecek? 😪
susam_18 Seymabalkara benimde kasılmam çok. İlaçlarla serumlarla 33+5 oldum. Sizin ilaçlarınız yok mu.? Bebeğimde doğum kanalının başında sancım sıklaştığında doktorum beklemeyecek. 1 gün bir gündür diye geçiriyorum. Sancım sıklaştığında bı duş alıyorum ya da gidip serum taktıriyorum doktorum reçeteyle yazdı.
Tgbashnn Seymabalkara bende 30 haftalık olucam ayaktayken karnım baya sertleşiyor bebek makat gelişli yukarıya doğru yumurta gibi oluyor karnım
12betul İnşallah sağlıkla gününde gelir bebişiniz ❤️ Bende 31 haftalık hamileyim karnım aşşağıda bu aralar sanki ben de erken doğum yapacakmışım gibi his geliyor hep . Bende burada bekleyeyim bakalım cevapları
Seymabalkara susam_18 randevuma 1 hafta ve iki gündür böyleyim. Su veya kan vb bişey gelmedi sizin geldi mi? En son açılmam da yoktu. Çift rahim oldugu için erken doğum riski var sadece.
Kayraninnannesi susam_18 Merhaba öncelikle geçmiş olsun sağlıkla kucağınıza alın 🙏🏻 sancı dediğiniz kaç dakika sürüyor mesela? ve adet sancısı tarzında bi ağrı mı
susam_18 Seymabalkara iki gündür böyleyseniz doktorunuz nst ye bağlar ilaçlar verir. Bir süre daha tutarsınız inşallah. Ben 26.haftadan beri bu kasılmaları çekiyorum sadece yatıyorum. 32 de alttan muayene oldum açılmam yoktu kanama da olmadı bakalım.
Seymabalkara susam_18 6 haftadır yani. 6 hafta daha durursa benim de 38 olacak. Saçma bi hesap yaptım 😅 ama içim rahatladı teşekkür ederim 🥹 pazartesi görüşücem doktorumla o da güzel biseyler der inşallah
susam_18 Seymabalkara 8 hafta olmuş😅 kasımı bitirsem yine rahat ederimde bebeğim doğum kanalının başında duruyor artık kasılmalarda eklenince bana yine erken doğum yolu gözükïyor😬
Seymabalkara Tgbashnn doktorunuz ne diyor? Benim de tek noktada toplanıyordu önce şimdi bütün karnım kasılıyor oturtmuyor bile 🥹
Tgbashnn Seymabalkara bugün gittim sormak için izinliymiş ya msj atıp sorucam yada haftaya kontrolüm var ozamana kadar beklicem
Silan_Abdullah Seymabalkara benim çok vardı 30 haftalıktım sancılarımı durdurdular iğne serum her şey yaptılar süreç düzelene kadar sonra çok şükür düzeldi 37 de alındı artık
Tgbashnn Seymabalkara bende yarın msj atıcam pazartesi gidicem içimde kalmasın sancı nasıl oluyor sizde bende sancı yok şükür
susam_18 Kayraninnannesi sancı girdiğinde nefesim kesiliyor karnım sertleşiyor o da ağrı yapıyor bir dk kadar sürüyor ama benim yarım saatte bı saatte birkaç kere belli olmuyor riskliyim bu yüzden.