Xxmmyy hayır devlet memurlarında tekrar rapora gerek yok, o doktor nasıl öyle bir şey söylemiş anlamadım. Ben devlet memuruyum 32 de çalışabilir raporu aldım zaten o raporda tahmini bebek doğum tarihi yazıyor ve çalışamazın başlayacagı tarih de yazıyor yani 37. Hafta. Başka bir rapor vermedim kuruma. Doğum yaptıktan sonra doğum belgesi ve analık izni için doğum raporu alıyoruz onda zaten analık izni başlangıcı ve bitişi yazıyor.