Azer __aRzUu__ Rabbim kurtarsın canım Sağlıklı sıhatli kucağına almak Doğum yapmak nasip olsun inşallh 🙏🏻🙏🏻
Abakliseher __aRzUu__ kaç kılo olmuş sagsalım alırsın inş belden uyuşmalı mı sabah kacta gtcn ay cok heyecanlı banada az kaldı
__aRzUu__ Abakliseher geçen hafta gittiğimde tahliller testler muayene ye zaman yetmedi sabah ameliyat öncesi bi muayene olacak nekadar oldu inan bende merak ediyorm evet belden uyuştırmalı
__aRzUu__ Abakliseher bir hafta var aramızda az kalmış şeninde.) sen normal mi sezeryanmı olacaksn kısmetse
TCDenizKaratak Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin. Sağlıkla bebişiniz kucağına al inşallah. Benim de 34.haftam çok heyecanlı olman doğal. İlk gebelik mi
__aRzUu__ TCDenizKaratak Meryemeness Eceeee amin inş kızlar Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inş hepimiz sağ Salim kucaklarımıza alırız
Hanife_ __aRzUu__ bende bunu düşündüm 37 de sezeryan olcam o gece hiç uyuyamam herhalde ertesi gün için planlar yaparım fln nasıl uyunurki 😊
__aRzUu__ Hanife_ aynen uyunmuyor zaten yorucu bi gün olacak enejik olmam lazım uyu diyorum kendime ama cıksss olmuyor😂
Meryemeness __aRzUu__ ben de yarın sabah Doğuma gidiyorum Allah yardımcımız olsun sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah 🤲🏻😍😍
Eceeee __aRzUu__ bu forumda bile sona gelmek üzüyor beni benimde bir gün kaldı Allah sağlıkla mutlulukla yaşamayı nasip etsin