Nurella07 mucizegebee bu tip kısa süren ağrılar normal kanama olmadığı sürece su içip dinlenmen lazım bende 12+4 üm bel ağrım çok oluyor ara ara da kasık ağrısı
Goktug16 2 li test 13.haftaya kalırsa çok geç olur mu acaba doktorum yurt dışına gitmiş normalde hafta içi gitmem gerekti kararsızım 2 li test yaptirmaktada
Nurella07 Goktug16 hayır birsey olmaz bende 14. Haftada gidicem o zaman çağırdı doktorum 2 li testte bir problem yoksa 3 ü yaptırmaya gerek duymuyor bazı doktorlar