biz 19 aylık olacağız ama bende hep tek baktım 🫠
Eşim yoğun çalışıyor ve etrafımızda akraba yok.
Arkadaşlar da hep bekar olunca çok vakit olmuyor.
Ben günde 1-2 saat yürüyordum o zamanları da hava alsın diye. Tabi yağmur olmadığı süre.
Haricinde tummy time yaptım hep, kitap okudum ona, bolca konuştum. Halısı vardı orda oynatıyordum. Haricinde bol bol aylarına göre kartlar gösterdim. Allah yardımcınız olsun.
Biz de şimdi ne yapacağımızı bilmiyoruz çünkü arkadaş arıyor sıkılıyor 🫠