bzey ocağın ilk haftası görünüyor doğum ben 1 Ocak eşim 8 Ocak bebişte ocakda doğacak erken falan olmazsa 🤭 uyku sorunu aşırı ter basma ağrılar bir anda alttan darbeler özellikle de o beni hem korkutuyor hem irkiliyorum bi anda alttan baskı oluyor arada olan kasılmalar falan üst baş bitti yatak odası olucak gelince içine de alınanları koyduğumuz da bitiyor bizim ilk o yüzden hem heyecan hem korku hem ne yapacağımızı şaşırma hali garip duygular🤭🤭🫠🫠🥰