tugbaozdemirkan41 Merhaba kızlar. Şu an 4+3 günlük hamileyim. 4+1de kan verdim 96 çıktı 4+2 akşamı verdim 170 küsür çıktı. Acildeki doktor da düşük falan dedi değerlere kafama takıldı. Normal mi sizce . Doktor randevum da 10 gün sonra. Kese falan görünür mü o zaman?
mlkkk tugbaozdemirkan41 hayır artış iyi gibi gözüküyor beta düşük diye öyle söylemiş olabilir ama hiç önemli değil erken öğrenmişsin artışında iyi 10gün sonra kese gözükebilir ama 2haftayı da bulabilir 🙂