Ebrua gerçekten işe yariyo canm benm ablam kullandı hem oglunda hem kızında şimdi kızı 7 yaşnda oglu 3 yaşında ikisindede kil yada tüy yok ne kollarda ne bacaklarda😍🤗 ama malesef ben kızımda sürekli üşür korkusuyla öyle masaj yaparak o yagı kullanamadım 😕 üzgünüm keşke kullansaydım şimdi benm gibi tüyleri var aynı benm olan yerlermle 17 aylık şimdi de 2. Kızım gelck nasipse onada yapmamayı düşğnüyorm ona yaparsam diger kızıma hakksızlık olur diye annelik işte en ufak şeye vicdan yaptırıyo 😫