Sevdakygsz özel eğitim öğretmeni olarak yazıyorum ben üniversitede hiç folik asitin otizm yaptığıyla alakalı bir bilgi görmedim. Sebebi hala kesin net değil. Ama her şeyin fazlası sorundur zaten. Babanın ve annenin hamile kalmadan önce bile olsa fazla alkol, yasaklı madde, sigara kullanması, annenin hamileyken fazla strese maruz kalması, annenin sağlıksız beslenmesi gibi.. tabiki günlük ihtiyaçtan fazla folik asit alımı zarardır. Bir çocuğun otizmli olmasının en büyük sebebi aslında doğduktan sonra fazla ekran maruziyetine uğramasıdır çünkü beyin hücrelerini öldürür. Günlük ihtiyacımız kadar alıyorsak folik asitten korkmaya gerek yok. Ki ben 32 haftalık gebeyim, gebe kalmadan başlamıştım hala daha kullanıyorum.