ilayvdaav dün parol ictim ama disimde apse olusmus bugn bidaha icsem sıkıntı olurmu tam 11 haftalık gebeyim
blackeagle ilayvdaav parol günde 3 tane alabiliyorsunuz en kısa sürede doktora gidin antibiyotik verir apse varsa zorunlu durumlarda veriliyor ben iki gebeliğimde de kullandım muhakkak gidin doktora ama
Alpmom__ ilayvdaav ilk 3 ay ve son 3 ay diş tedavisi yapılmıyor . Bir an önce 2. Döneme geçtiğinizde yaptırın . 20. Haftada yaptırmıştım . Şimdi 32. Haftadayım farklı bir dişim yine ağrıyor ve yaptıramıyorum 😭 parolda çare etmiyor . Tuzlu suyla gargarayı bir dene ilk yakıyor ama sonra geçiyor
sacmalamakizim ilayvdaav Yok sıkıntı olmaz canım, gebelikte sadece parol ağrı kesici içebiliyorsun. Çok geçmiş olsun buz koy ağrıyan yere, bir süre iyi geliyor uyuşturuyor ağrıyan bölgeyi. ❤️
ilayvdaav Alpmom__ tesekkür ederm deneyecegim sadece geçenlerde elmalı sirkeyi suyla karistirarak yapmistm az da olsa gecirmisti sizde deneyebilirsinizz🫶🏻
sacmalamakizim ilayvdaav Ama siz yine de doktora gidin bence, eğer diş doktoru onay isterse kendi doktorunuzdan onay alıp, öylelikle tedavi edilir tedavi edilirse rahat edersiniz geçmiş olsun. 😊