obli ben aldım ilk doğumum olacak. İlk işim Elektrikli şarjlı 2li göğüs pompası almak oldu. Şuan çalışmıyorum ama her ihtimale karşı olmalı bebek küvözde olabilir, emmeye bilir, sütüm çok olur mastit olabilirim, sütüm az gelir, dışarı da işim olabilir gelene kadar aç kalabilir her ihtimali düşündüm aldım. Uygun fiyatlı gayet güzel çekiyor denedim. Öyle pahalı bişey de almadım 628 TL ye aldım. Bence çok gerekli