@Zeynepaslisy normalde 9+5 olması gerekirken 6+6 da kalbi durmuştu canım ama yine de son adete bakarak haftasını büyük sayarak kürtaj diyorlar ben hem evde sancı çektim hem gittim hastanede çektim hemde benim çok ağrım olduğu için kürtaj sonrası da çektim ilaç reçete ettiler gidip aldım öyle kendime geldim çok acılı oldu benimki boşuna beklettiler beni ilk alsalardı bu kadar psikolojim bozulmayacaktı direk gidip aldırmak en iyisi evde düşük berbat birşey ve tehlikeli ben kürtaj yapmasanız olmaz mı dedim minicik bir parçaydı enfeksiyon kaparsın seni kaybedebiliriz bile o riski alamayız mecbur olacaksın dediler