Bebeğin kasları henüz çok gelişmiş olmadığı için ve hareketleri de bilinçli olamadığı için hissetmemeniz çok normal. Bebekler siz hareket ettikçe amniyon sıvısı da hareket eder ve bebek beşik misali sallandığından daha çok uyku halinde olur. Siz uzandığınızda amniyon sıvısı da durulur ve bebek uyanıp oyun oynamaya, hareket etmeye başlar. 24 haftaya kadar düzenli hareket hissetmeniz beklenmiyor zaten o yüzden endişe etmeyin, keyifle geçirin hamileliğinizi. Hareketini siz hissetmeseniz bile o sizin sesinizi duyuyor onunla sık sık konuşabilirsiniz. Sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🌺