Hamilelik dönemi bir kadının en özel dönemidir. Fakat kadınlar normalde zor oldukları gibi hamile kaldıklarında extra zor oluyorlar. Sonra başlıyoruz bu adam neden değişti. Ne oluyor. Neden eskisi gibi değil demeye. Bütün gün başlarında iş stresi zaten kafaları az çalışıyor. Birde boş yere trip tavır olunca evde adamın canı daha hiç eve gelmek istemiyor. İlk 3 ay birimde cok sıkıntılı geçti. Bu döneme alışmamız zor oldu. Daha sonra daha az tepki göstermeyi ,daha sabırlı ve daha ilgili olmaya çalıştım zamanla eski halimize döndük cok şükür. Bende her zaman karşı tarafda hata aramayın. Erkeklerin de çocuk gibi olduğunu her zaman eğitilmeleri gerektiğini unutmayalım. Yoksa hayat cok zor olur. Özel günü özel geçirmek istiyorsanız da bir sene önceden adamı işlemeye başlayın. Boş vakitlerinizde YouTube’dan evlilik terapistlerini izleyin dinleyin. Hepinizi öpüyorum. Kadın isterse herşey olur.