Nunik Kızlar bilenler bilir bebeğimde kordon var ve suyu az demişti doktorum fizyolojik olarak ama normal demişti 40 hafta oluyoruz bugün ve iki saatte bi kasılmam ve ağrım oluyor hafta sonu doktorum yok sizce nst ye gidip gireyim mi
ikiaslanannesi80 Nunik bence hastaneye git canım doğum zamanı benimde aynısı olmuştu zaten son haftaya gelmişssnz ve suyu az diyorsuznuz geciktirme
Yazmelegi_ Nunik evet kac dakika da bir sancı geliyor kac dakika saniye sürüyor bakın ama içim rahat etsin diyosaniz bi gidim nst cekilin
Ferideff Nunik saabah 10 da basladi sancilarim doktoru aradim dedi gel bakalim gidim dedi bugun dogar cocuk 2 parmak acilma vardi gece 1 gibi dogdu cocuk