Gzmmgzmm Kızlar 38 haftalıgım. Haftaya planlı sezeryan olcak bugun nstde bi tane sancı çıktı 60 gördüm. Sancı çıkınca yaklasmıs bebek gelcek mi demek? Durur mu bu haftada. Çok az bi bel ağrım var başka şikayetim yok?
Ebruperest Benim 3 4 haftadır nst de çıkıyor sancılarım ama hala bekliyorum 38+3 hafta şuan sancı çıkabilir yani bi taneyle sorun olmaz zaten
04112023 Gzmmgzmm ben çalışanlara sormuştum. Doğum için 100 ü geçiyor demişlerdi. Benim de 40 çıkmıştı geçen hafta. Bu hafta 15 lere kadar düştü
Brc_aytc Bebek hareketinden kaynaklanıyor. En az 3 düzenli sancı olması gerek dogum başlıyor diyebilmek için
Gzmmgzmm Brc_aytc oh cok sukur peki bitane böyle 60 olması yakın doğumun başlaması dıyebılır mısınız yoksa feğil mi
Brc_aytc Gzmmgzmm Yani bu bir dogum belirtisi değil ne kadar zaman olduğunu göstermez açıkçası Düzenli sancilariniz başladığında bile açılmaniz hemen olmuyor
Gzmmgzmm Ebruperest of evet fazlaymıs oyle oldugu halde doğum olmuyor yani peki siz hissedyor musunuz bu sancıyı
Gzmmgzmm Ebruperest siz sancılanıp mı gıttıgınızde goruyorsunuz bu degerleri yoksa kontrol gununuzde gittiğinizde mi çıkıyor bu
Ebruperest Gzmmgzmm kasılmaları hissediyorum evet kontrolümde çıkıyor artık alıştım kasılmalara gerçek kasılmayla açılmam olsa anlamıyıcam yani ☺️