ilahiyatci_anne Normal yağları kullanmadım bilemiyorum. Benim cildim atopik yani aşırı kuru ve dolayısıyla gerilmede çatlamaya çok müsait. Doktorumun tavsiyesiyle Bioderma Atoderm aldım ve kullandım doğumdan sonra da bir süre devam ettim( bu benim tercihimdi) ben iyi yönde faydasını gördüm.