Kürtajdan sonra ilk adetimi 29 ekimde oldum kızlar ve doktor korunmayı bırakabileceğimi söyledi bende bıraktım bir sonraki beklenen adet tarihimi 29 kasım olarak baz alırsak şuan gebelik testi yapsam net sonuç alır mıyım ilk ilişkinin üstünden 12 gün geçti. Gebelik öncesinde ayın 13 üne adet oluyorum hep düzenli ama kürtajdan sonra tarih değişecek artık büyük ihtimal. 29una olacağım gibi duruyor. Birde kaset test ile erken gebelik testi arasındaki fark nedir kızla şuan kaset test mi yapmalıyım yolsa erken gebelik testi mi teşekkürler şimdiden