Sahraelsam 1 kez öneri ile gittim pişman oldum . Önümde ki bayan kilosunu sordu kadını biz gramlarla uğraşmıypruz diye öyle bir tersledi ki yani kadının da karnı bayağı büyüktü . Bana da bakarken 3 sn gösterdi bak bu bebk deyip kapattı gülesim geldi yani imkanın varsa gitme özele git imkanı olmayana da Allah kolaylık versin