Fadiiiik benim tek göğüs ucum var teki ise yok. O yüzden lansinoh elektrikli göğüs pompası aldım bebek ucu olandan emerken diğerinden de sağıcam. Ama bazı bebekler ucu azıcık çıksa bile tutabiliyormuş. Biz de bu göğüs ucu meselesi genetik olduğu için hiç riske atmadım pompayı ondan aldım 😅 bu sefer bebeğim ememez mastit olurum falan dedim 🙄