Mujde38 Merhabalar, ben ilk doğumumda normal doğum sancısı çekerken kordon dolanması nedeniyle acil sezeryana alınmıştım. Şimdi 2. Bebeğime hamileyim normal olur mu yoksa sezeryan mı olmalı? Sezeryan sonrası normal doğum yapan var mı??