dilaaann en son 33te gittim şuan 35+5 olduk onda da söylemedi en son 30da 1700 gram gelmişti ama geciyor merak etmeyin benim ilk kızım 36.haftasında 2.200dü ve 38+2de kontrole gittim 2200 dedi o gece de nişanım geldi doguma alındım 3.200 dogdu ama beslenmeme cok dikkat etmiştim sırf 3 kiloyu gecsin diye 🥲