Merhaba 10 haftalık bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj olmak zorunda kaldım. İlk gebeliğimdi ve psikolojik olarak gerçekten yıprandım. Sorum şu kürtaj sonrasında ne zaman gebe kaldınız acaba aynı durumu yaşayan varsa yardımcı olursa çok sevinirim ben kürtajdan 55 gün sonra gittiğim doktor kontrolünde doktorum rahmin toparlanmış ve kürtajdan zarar görmemişsin incelme vs olmamış, gebelik düşünüyorsan denemeye başlayabilirsin hatta şuan yumurtlamışsın yumurtlama dönemindesn istersen değerlendir dedi vajinal ultrason yapmıştı. Bende eve gelince bi cesaret değerlendirdim ama sonradan da korktum ya aynı şeyi yaşarsam diye. Ayrıca bende pıhtılaşma bozukluğuda çıktı doktor kan sulandırıcı iğne kullanacaksın gebelik boyunca dedi.