NNSKA herkeste yerleşme kanaması olmuyor, bende oldu mesela ama normalde de regl öncesi lekelenmem olur hemen ardına kanamam başlardı. Hurafe mi, doğruluk derecesi ne kadardır bilemem ama genelde yerleşme kanaması erkek bebeğe hamüle kalırken oluyor diye çok kişiden duydum. Ama her gebelikte yerleşme kanaması olacak diye bir kaide yok. Her gebelik kendine özgüdür, aynı kişinin bile her gebeliği birbirinden farklıdır. Bir iki gün daha bekleyip test yapabilirsiniz daha önce gecikme yaşamadıysanız🙂 Allah gönlünüze göre versin inşallah🤲🏻✨