Fadimeanne Ablalarım ve kardeşlerim şuan 30+3 um be boşlukların bazense kasıklarımda ağrı oluyor bunlar normal mi demn de ishal olmşum normal mi böyle olması acaba bilgi verirmisinz. Teşekkür ederim şimdi sen🙏