Kızlar birşey sorucam yerleşme kanaması diye birşey varmış bu ayı değerlendirik adetime normalde altı gün var adet olacakmışım gibi bir ağrı vardı zaten sabahtan şu an hafif kanama ama çok değil leke tarzı gibi yerleşme kanaması olabilir mi çünkü daha adetime var miktarı nasıl olur mu yerleşme kanamanın bilen varsa aydınlatabilir mi